pms-vecka .. the ice is thin

Sitter nu och stirrar bort mot hörnet där min lilla studio står.
Jag har inte satt mig där på en vecka, sen skolan kom igång på riktigt...

Läser om Kollektivt Minne och vad media har för roll i skapandet av det. Främst har vi snackat om bilderna gällande 9/11 eftersom - ingen obviously missat - det var tio års-dagen i söndags.
Intressant och jävligt intensivt.
Plus att jag har feheheheeeeeeeeet PMS vilket inte nödvändigtvis får mig att freaka stup i ett.
Bara att jag vill döda alla människor i världen. There I said it.


Jag är ingen människoälskare i vanliga fall. Tycker att människor är rätt svåra att ha att göra med.
En bur med kobror, fine. Ett rum med tjattrande tjejer i min egen ålder. Jag vill skrikande tända eld på mig själv och slänga mig ut genom fönstret ... oftast. Mer nu, för nu är det PMS-vecka.

Har en låt som jag måste göra klart. Som kommer upp här snart.

Handlar om att göra slut och get the hell outta there.

Måste skriva gladare låtar. Hm..
Så det är läget.

Ska åka Birka Paradise på spa kryssning på söndag-måndag. Ska bli mys. Hoppas jag tycker om livet lite mer då ;P

Och ni som har Twitter - follow me !!!! @MandyBeem

Over and out

Är nu också med och tävlar om en tandblekning.
Här är tävlingen !!!!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hejsan sötnos!

Just nu har jag två supernajsiga tävlingar!!

Ena där du kan vinna tandblekning & whitening toothpaste för 700kr!!!!!

Och den andra där du kan vinna ear cuffs , armband osv till vilket pris du vill!

Kolla gärna in och hoppas att du får en superbra vecka eller det som är kvar iallafall haha!

Ursäkta om du inte gillar spam , men ser detta som en rekomendation endast!

Kram!



http://isabellealberti.blogg.se/2011/september/tavling.html#comment

http://isabellealberti.blogg.se/2011/september/smyckestavling.html#comment

2011-09-14 @ 22:12:16
URL: http://isabellealberti.blogg.se/
Postat av: David

Jag har också twitter!:) DavidZaar !;)

2011-09-14 @ 23:48:05
URL: http://piieceofme.blogg.se/

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0