paradishelg

Allu !!
Haft en extremt underbar helg. Först var jag ute och träffade två av mina bästa kompisar, Sheyda & Anna och såg "Bridesmaids" som faktiskt var jävligt rolig.

Sen mötte jag Nisse och vi körde i (bokstavligen) 180 km/h ut till Refsnäs - var där på 30 minuter. FY Nils.
Anyways. Kom dit vid halv ett på fredagsnatten och då satt Mia & John och välkomnade oss på sin fina lilla terass vis havet med lysrör och fotogenlampa och whisky.

Dagen efter spenderade jag att läsa ut sista Harry Potter-boken så nu vet jag hur den slutar, finally =P
Mycket hann göras under den dagen och klockan hann bli sent och medans jag satt och läste de två sista kapitlen hörde jag hur Sing Star startades i vardagsrummet och vackra stämmor fyllde stugan.

Sen kom jag ut när jag var klar och det visade sig att de väntat på mig så vi kunde börja tävla =P
Seger alla gånger ;P
Sen vart det kryssning med Birka Paradise som vi gett mamma & pappa i julklapp.

Spa-behandling, jacuzzi på däck under stjärnorna (pappa gjorde en jättegrej om att det var svinkallt, han har knappt nåt fett på kroppen haha), drinkar i mysiga barer, nästan inget folk, underbar trerätters-middag, whiskey-provning, jättemysig svit med spegel i taket ;P Musik-quiz som mamma vann, med lite hjälp :)

Här kommer lite fina bilder.

Vår kära svit
Skumpa på rummet innan spa :)
Middaaaag !!!


Dan efter med Tax Free, mys och Music Quiz ;P
Nisse making a point
Och mami vann :D


Märker att jag är sämst på att ta bilder. Men ni fick iaf ett par glimtar.
xxxxxxxxxxx

Kommentarer
Postat av: JonaZ Sveriges Snyggaste Bloggare

hej man blir bra på allt

mer man tränar

jag tyckte det var bra bilder

ha det bra

2011-09-20 @ 01:01:07
URL: http://toppenfem.blogg.se/
Postat av: Ida

Mysigt med Birka! den båten ska jag åka med nästa vecka.. =))

2011-09-23 @ 09:43:09
URL: http://festisandi.blogg.se/

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0