In One

Hej darlings.

Hahh gick in här efter att inte ha skrivit på 1000 år .. igen. SKA bli bättre =P
Men märkte i alla fall att jag har några trogna läsare.

Så för er skull ska jag uppa litet.
Kör nu mina sista veckor i skolan, sen blir det C-uppsats och då är det jag som har min bas i Linköping.
Nu har jag fokuserat på de kvarvarande kurserna, ätit bättre, myst med familjen och bara tagit det lugnt.
Studion har mest stått och dammat för tillfället efter att jag under en tid tänkt 'fuck it'.

Det är livsfarligt. Men ibland hamnar man i perioder, oftast efter ett nederlag, då man som Stenbock i alla fall stänger av allt och strejkar.

Har fått fler projekt nu, dels efter London, som ag skall ta tag i när jag riggat studion med ljudisolering nere i Linköping. Men att hitta inspirationen igen och tänka bort att man innan bara blivit lurad och trampad på när man gett allt, och sätta sig i ett dammigt hörn fullt med sladdar, är inte direkt lätt.
Här i alla fall people kommer en 'ny' låt till - eller en jag hittade på Arken (hårddisken).

En låt jag fick av en snubbe vid namn Martin Bodin som jag jobbade med för säkert tre år sen.
Kvaliten suger i vanlig ordning.

Enjoy.
xx



Kommentarer
Postat av: xfactor

hej! jag undrar om du gjort ett detaljerat inlägg om hur du fick göra din audition till xfactor uk. Om man måste vara medborgare osv. isåfall skulle du kunna länka den, och om inte kan du skriva ett sånt inlägg? tack på förhand :) x

2011-11-21 @ 16:04:01

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0