The day after ...

Oi, peeps ... Igår var det St Patricks Day och det firade vi med att först käka middag och föra lite hos Nisses bror och hand tjej på Söder. Sen tröttnade jag på lugnet och drog och och mötte upp Tillan, Bonnie & Aron på Södra Bar och gick vidare därifrån till Dovas. Tillan tröttnade och åkte hem. Istället kom Arons polare Marie.
Är för bakis att skriva om det. Visar lite ist. x
Outfiten dagen till ära ;D
....
Trodde det var ett skämt först. Sen kanske att den hade en dubbel betydelse.
Men det är fan en sida för att vänstra lr ha en spännande hemlig kompis på chatten...
Jag förstår inte!
Spanar runt på hemsidan och tror fortfarande att det är båg. Nån som kan säga till mig
att jag är korkad, att det faktiskt är ett jävla skämt de spelar oss !?!?!
Aaaaanyway .. kvällen fortsatte på Dovas
Världen har tydligen slut på nyheter. Finns tydligen inget mer spännande än Carolas katt ...
Och här följer lite fyllebilder:
...........
Och i väntan på bussen hem ...
Vi träffade några Irländare oxå. Tyvärr var jag för full att ha en egen vilja och blev
bortdragen när jag skulle hänga på till Stureplan =P Bummer. Jag med 10 irländare.
Hm ... kanske var lika bra ändå *flin*
Så idag var man lite smått bakis. La mig typ när Nisses alarm gick på ...
Idag börjat alltså nedtrappningen för 1½ veckas fasta. Mer om det sen..

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

cool design <3

2011-03-18 @ 16:07:25
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0