PMS


Är det ett dåligt tecken när ens pojkvän duschar med sin nya cykel ..? Känner mig något utanför här.
Anyways. Pluggat mycket idag. Tråk. Har PMS ... Dåligt. Väldigt dåligt. Jag har inte alltid PMS på det dåliga sättet. Nä, PMS för mig är när känslorna förstärks typ sju gånger. När jag är glad är jag sjuuuuukt glad och tvärtom. Är sällan lagom under denna period utan väldigt extrem åt något håll, gärna snabba svängar fram och tillbaka.
Sen kan man fråga sig varför jag sätter mig och spelar Betapet med någon som är så sjukt mycket bättre än jag och spöar skiten ur mig? Humöret blir inte direkt bättre !!! Nisse och hans cykel kommer få stryk när de lattjat klart i duschen I tell ya !!

Kommentarer
Postat av: Jossan

haha jag känner igen mig så väl när det gäller pms. Inte mycket är bra de dagarna i månaden. ;D

2011-03-23 @ 21:13:02
URL: http://josefinemmamaria.blogg.se/

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0