Min frukost/lunch...

Idag har jag börjat min nedtrappning i min 10 dagars fasta. Från och med nu får jag inte äta fast föda. Det på bilden är fil med nåt jävla havrekli. Smaken var okej, men konstistensen blandad med filen var grovt äcklig.
Jag kör en kur som kallas Ny Form. Innehållande några Hälsosafter, grönsaksbuljong, glaubersalt och rensande te på fixört. För att rensa kroppen från all skit den lagrat. Bra start på nya hälsosamma livet. Ikväll blir det nån form av spenat och blomkålsgratäng. Sen imorgon börjar det på riktigt. Häng med här och följ hur det går. Vet hur jävlig jag blir när jag är hungrig så kan nog bli lätt underhållande.. Cheers x

Kommentarer

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0