Trädgårdsland & bildelar

Jobbade på i studion med sista låten och påbörjade en ny. Ska kolla med
Rheamaine om det är okej ifall jag får lägga upp utkast här. Så ni får hänga med.
Masade mig iaf ur lägenheten och tog med mig vår lilla chili-planta som stått i fönstret i en jäkla kaffekopp, till mina föräldrars hus. Mammas största passion är trädgård så vet den kommer ha det kanon där.
Hon skar av tum-toppen i förra veckan med en häcksax så hon drar nu över trädgårdshandskarna över bandaget och lallar ut i trädgården igen.
Så efter min golflektion idag - sista innan proven, ihh - åt vi middag med egna odlade rädisor, ärtor och basilika.
Smakar bäst, kan knappt vänta tills jag får smaka min egna chili :)
Så nu är jag hemma då. Nisse är med P.G och lagar bilen i våra gamla hoods Fisksätra ♥
Vi har väntat på reservdelar i en månad och så fort vi i nödens tid - då vi veeerkligen måste dra och handla - får låna morbrors bil, får vi ett sms som säger att vi ha delar att hämta ut... säger inget utom suck.
Här kommer lite bilder på delar av Ma's fina trädgård.

Kommentarer

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0