Årets längsta dag

Var mycket längesen jag gick upp fem på morgonen. Skulle ut på receptionist-uppdrag ute i Ekerö.
Tof ca en timme och en kvart att ta sig dit. Jobbade några timmar och fick intro, nya människor, ny miljö.
Hade dessutom inte sovit alls under natten, vaknade stup i ett.
Ni vet hur det är - man ska någonstans dan efter, nytt, man vill inte komma sent. Man vaknar hundra gånger och tittar på klockan.
Gick i alla fall bra - Fick gå vid elva. Bytte om till mindre kläder och gick mot bussen för att åka mot Långholmen och sola med Sheyda. På bussen står det Mörby Station, asbra tänker jag, då kan jag åka hela vägen och ta samma linje. Dock tar denna bussresa aningen längre tid än om jag hade gått av i Brommaplan. Så kommer inte fram till Långholmen - där jag dessutom går fel i jakt på stranden - förrän vid ett !!
Får i alla fall lägga mig och sola och få årets första dopp. Somnar på filten och dreglar som en bebis.
Sen dar jag hem för att snabbt svara på mail och slänga i mig ett ägg, eftersom jag endast ätit en macka på hela dan, sen kommer Nisse och vi får äääntligen dra till Willys och storhandla !!!
Fick gå på Life och köpa te :D Så nu är klockan tio och jag ligger i sängen, dödstrött.
Ett tips på ett gott te som får en att sjunga som en ängel - bäst ever !!

Kommentarer

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0