Död åt alla byggjobbare !!!

När vi flyttade ifrån Fiskis hade de satt upp en jävla ställning utanför huset för att renovera våra jävla balkonger. Började hamra utanför fönstret vid halv åtta på morgonen.. Inte långt innan byggde de om vår jävla hiss och borrade så man höll på storkna. Sen stup i ett hamrades det och borrades i alla jävla hus som fanns i området.
Nisse och jag får nog och flyttar till Svedmyra. En vecka efter vi flyttat in börjar de jävlarna bygga om Hagsätralinjen så blir ersättningsbuss hela sommaren ...
Plus att nu sitter jag vid mitt matbord och två byggjobbare i en lyftkran kommer förbisvävandes med borrar stora som maskingevär. Dessutom i byggnaden bredvid har de ett fett jävla rör som går från taket ned i en kontainer där de står och slänger ned Gud vet vad så det låter så husen skakar ..
Jag blir GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0