Blue Moon Stone & Kärt återséende

Fick ett par jättefina örhängen av Ma & Pa igår ifrån Sri Lanka. Blue Moon Stone. Här kommer lite fakta om stenarna och vad de har för energi.

The Blue Moon har en mjuk lyster. Lindrarstress, ångest, kvinnors hormoner / menstruationscykelns obalans, och lymfan. Den förbättrar instinktiv känslighet via känslor och mindre överväldigade av personliga känslor. Större flexibilitet och flöde av liv. Ansluter andra och sjätte chakra (livsenergi) och epifysen (producerar hormonet melatomin, som bidrar till regleringen av kroppens dygnsrytm) för känslomässig balans och elegans. Den hjälper alla att bli mer bekväma med vår mjuka, feminina/yin-mottagarsida.

Speciellt kännetecken: Vatten


Imorse funkade inte Internet igen. Allt var ikopplat, det stod att Internet var på. Men ändå fungerade det inte. Sånt där gör mig så aaaarg !!! Så nu har jag ingen mobil längre =P Ingen ny i alla fall. Jäkla mes-touch screen-grejer... Tacka vet jag min gamla tegelsten som åkt i backen säkert sjuhundra gånger, men alltid varit trogen. Får köra med min älskade polyfoniska gamla fån som jag haft i åtta år ;P

Dags att avsluta tentan, sen bär det av. xxx



Kommentarer
Postat av: Felicia

svar:

så härligt, jorrå det är bara bra :D

2011-04-01 @ 13:42:48
URL: http://musicinmyheaart.blogg.se/
Postat av: annie

allt bra? :)

2011-04-01 @ 16:48:36
URL: http://aldrigannie.blogg.se/
Postat av: annie

sv; javet ska nog dra upp till affären och köpa en cola :)

2011-04-01 @ 17:12:22
URL: http://aldrigannie.blogg.se/
Postat av: P

stenåldern ringde och ville ha tillbaks sin telefon :)

2011-04-01 @ 17:24:06

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0