Nåt ni bör veta

Innan vi börjar då.
Ni kanske bör veta lite mer om mig. Inget djupgående, lovar. Det kommer om jag får fler läsare... hur patetiskt är det inte att sitta och skriva djupa personliga saker till människor som inte läser. Kan man lika gärna skriva dagbok. Gör jag iof också men där står det lite väl privata grejer för att dela med sig av if ye know what Im saying..
Kay, gled ifrån ämnet lite där. Amanda heter jag. Blir 23 i Januari. Bott på Lidingö hela mitt liv. Bor nu i Fisksätra med min fästman, Nisse. Vi har varit tillsammans i fem år. Han är världens häftigaste!
Jag älskar UK/Ireland. Har varit där enormt mycket både med musiken och bara för att jag vill. Det är mest dit jag vill med min musik. Testade på X Factor-livet där bland annat... men det är en annan historia.
Hmm vad mer? Jo, kanske är värt att nämna att jag har en rätt sarkastisk humor. Inte ens Face to Face, IRL, live kan jag inte få folk att fatta att jag driver. Här om dagen på stan.
M: "Mmm, nämen skönt att det inte är så kallt ute"
F: "Va?! Det är ju skiiitkallt"
M: "...."
Ni fattar. Nu ska jag försöka värva lite förföljare. Sen ska jag get down to biuzznizz, man! x

Kommentarer
Postat av: Anna

Tyckte du behövde en kommentar :p

2010-12-01 @ 16:48:37

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0