Singing in the rain

Tycker det är rätt mysigt med regn och det får vi en del av nu kan man säga...
Spenderat min helg i Linköping så som jag kommer göra en hel del framöver.

Min kille - som jag för övrigt firade 6 år med i lördags - bor där nu och ska plugga i fem år, lagom tills jag är klar :)
Tyckte först det var lite oplanerat och tråkigt, men nu haf jag ändå ett halvår kvar i skolan och sen har jag inget riktigt som håller mig kvar i Stockholm på heltid så kommer antagligen åka dit och vara en riktig student min sista termin ;)

Musiken då - jo den går framåt. Har tappat lite lusten sen det 'bolag' jag jobbat med hittills verkar ha ljugit och det blir bara konstigare och skummare, så tyvärr, även fast musiken är kanon och jag får massa erfarenhet har jag slutat jobba med dem litet.

Har börjat jobba med en Quin Pearson på samma sätt som med de förra. Här planeras det att vi ska göra fem låtar ihop som vi kan låta honom skicka runt och marknadsföra runt the majors i NY och sen antagligen framåt Januari när jag är helt färdig med studierna, men kanske innan också, får jag väl resa över till New York och se vad som händer där.

Har lärt mig att det måste kännas bra i magen, annars är det inte värt det. Och alltid ha en back up plan, för skiter det sig står du där som ett fån och känner dig blåst.

Har iaf köpt mig en liten outfit från Ellos. Blev så kär i den att jag köpte blusen och jackan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej är du intresserad av en tygkasse med häftiga texter? Den perfekta kassen som både rymmer laptopen och skol böckerna? Kolla då in http://tygkassar.blogg.se där du även kan special beställa din unika kasse för bara 80kr !

2011-09-12 @ 17:37:23
Postat av: Sara

Vad tråkigt! Men brukar du få fett hår eller upplevde du att det bara blev fett med just detta schampot??

2011-09-12 @ 18:37:36
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Sara

Okej, men det finns speciella frisörschampon om man lätt får fett hår och även torrschampon i sprayform är jättebra om håret blir fett :)

2011-09-12 @ 22:29:47
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Jelly

Hej igen :)

Förlåt för mitt sisådära långsamma svar!

Grattis till er två, 6 år!! herrejisses vad långt tid! :D

kram

2011-09-13 @ 17:15:02
URL: http://fotojelly.blogg.se/
Postat av: malinlima

ha en fin kväll :-D

2011-09-17 @ 21:08:27
URL: http://malinlima.blogg.se/

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0