Myshelg

Allu !!! Tack för alla fina kommentarer och tips om audition. Gick ut i fredags för att få bort tankarna lite och det lyckades !! Gick ut med mina tre närmsta vänner, Sandra, Anna & Josse på Thai båten. Drack rosé i solen och åt curry och snackade om allt. Glömmer omvärlden för en stund när jag är med dem. Här kommer lite random bilder från i fredags :)











Måste ju tas lite fula bilder, det är ju ändå vi ...





Hehh, anyway, dan efter är vi hos Josse efter att jag haft en rätt orolig sömn, men i en skön säng. Tempur madrass och allt. Vi bestämde oss i alla fall att göra en fet brunch :D









Inte långt efter så var jag tvungen att åka till Lidingö Sjövilla och jobba i servisen. 11 h, är heeeelt ledbruten idag. Annat var det i somras så jag jobbade fyra 15 timmars pass i sträck utan att känna nånting alls.
Var rena döden för kroppen, men bra pröjs :) Kör igen på tisdag. Yeyy.

Se till att njuta av denna soliga söndag, var nere och morsade på Ma & Pa där de städar i området, var sjukt skönt ute !! Jag måste dock sitta inna med min hemtenta jag så jävla smart har skutit på.

I loathe my self...

Hörs imorgon. xx


Kommentarer
Postat av: Karin

ser mysigt ut:)

2011-05-19 @ 07:36:55
URL: http://minegeninspiration.blogg.se/

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0