Smärre operation för 150 :-

Har haft en plupp på sidan av näsan ett tag nu och antar att det vart en leverfläck. Den började för ett par dar sen blöda och jag gick o kollade idag hos vårdcentralen. På vägen dit regnar det lite men jag går ändå, inte långt. Är inne i min egna lilla värld och går rätt in i en buske och blir sjöblöt =P
Men läkaren säger i alla fall åt mig att lägga mig på britsen och ger mig bedövning .. i ansiktet. Något obehagligt.
Sen tar han bort pricken som har stört mig så länge. Hurra. Får vi hoppas det inte blir ett ärr eller att den kommer tillbaka.
Nisse kom in i Linköping och flyttar i nästa månad. Mandy står själv med en lya och har inte råd att bo kvar, onödigt när jag inte blir här så länge till *förhoppningsvis* Så blir nog till att jag flyttar hem till föräldrarna en månad eller två. Enda problemet är att mina båda kära systrar också bor där. Bävar inför dessa månader. Blir nog kul för er att läsa i alla fall...
I helgen ska jag ha verkstad. Skapa skapa skapa. Hade en lång konversation med S igår och fick reda på mer om framtiden. Enorma grejer. Men tänker inte dela med mig helt än - vore så trist om det skiter sig och brukar oftast göra det när jag babblar om vad som händer i min karriär så ska faktiskt hålla käft nu.
Men på tiden att jag kommer igång på riktigt med skapandet - för då vi har tillräckligt med material kan jag få resa till USA - och det vill jag ska bli snart. Det får en att jobba extra hårt.
Ska bara ta tag i disken först och lyssna på Brandy för att få inspiration.
PEACE

Kommentarer
Postat av: Emma

Har valt ut tre pinsamma saker, nu är det bara att rösta på det mest pinsamma! :)

Klicka in på bloggen och kolla om din "historia" var med.

2011-07-16 @ 16:30:30
URL: http://emmalj.devote.se

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0