Nytt år.. weey

HEJ!
Jag vet, har vart skitdålig på att skriva, men lite svårt när man vet att det typ är fem pers om dan som tittar varav tre är min familj som jag tvingat gå in *flin*
Det är som en ond cirkel. Orkar inte uppa när ingen läser men uppar jag inte, kommer inga och läser. DAMN.
Så jag gav mig själv ett nyårs-löfte, att faktiskt vara lite mer aktiv. Inte bara i skrivandet. Och NEJ jag ska inte köpa ett årskort på Friskis jag använder tre ggr. Nä, jag menar självklart skälet till att jag startade denna lilla blogg.
Berätta lite om livet som sångare och kampen in i den stora branchen. Jag har som sagt en demo klar men inte känt nån vidare energi att ge mig ut där once again och trampas ned tills jag blodig och hulkande kommer tillbaka till tryggheten.
Men nu jävlar. Nu har jag faktiskt bra material. Och lite mer skinn på näsan, lite mer hårdhudad. Lite äldre... hrmm.
JA jag blir 23 den 18e. Skitålder egentligen. För liten för att tas på allvar men för stor för att folk ska se snett på en när man lägger sig ned o gallskriker för att saker inte blir som man vill. Man är varken vuxen eller barn.
Men jag lovar att hädanefter uppdatera lite roligare grejer. Mitt nyårslöfte till dig. HEJ!

Kommentarer

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0