Ny Layout

I mörkret har jag skapat en ny Layout på min MySpace-sida. Fräschat upp sidan och lagt in lite bilder. Ta er en titt!
Nu ska jag lämna det CD, pappers, hörlurar, ipren - nedstökade skrivbordet och lämna kylan i studion.
Nisse har kommit hem med pizza och håller nu på göra juice till stackars mig. Vi ska kolla på en svensk mini serie som kallas "Upp till kamp" och handlar om fyra ungdomars liv i Götet under 1965-1976. Teman som tas upp är vänsterrörelsen, varvsnedläggning, socialdemokratisk övervakning av vänstersympatisörer, narkotikaproblem och musiken under perioden. Låter väl kanonkul..! Vi hörs. Keep updated. JÖken

Kommentarer

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0