mandys julverkstad

YO !!

Ligger i som en liten tomtenisse inför jul just nu.

Har en C-uppsats som jag vill ha skrivit iaf 30 sidor på innan helgen (är uppe i 25) plus vill jag så gärna ha klar de två sista låtarna innan helgen också. Plus att jag vill få in lite träning i schemat också.

Så har varit ute och power walkat idag på morgonen i solen, prövade en ny bana som för övrigt var glashal så bestämde mig för att köra terräng istället :P

Handlade fort, traskade hem med Shania Twain i lurarna.

Ska käka nu och sen in i studion, eller vad jag ska kalla det ;)

Cheers


Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

Jag driver en alternativ blogg som fokuserar på alternativ musik och klädstil. En av Sveriges största inom området. Jo jag sjunger i ett metalband också. Dessutom har jag knallila hår. Jag lovar att jag bryter av i ditt vanliga bloggklickande! Ägna en sekund, you won't regret. :)

2011-12-26 @ 20:38:41
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: Rossanna

Hej fina, nu har jag uppdaterat bloggen med nya bloggar tips. Hoppas att du har haft en trevlig helg. Kram

2012-01-16 @ 10:40:25
URL: http://rossannas.blogg.se/

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0