julshopping

Phew ..

Idag har det vart en otroligt effektiv dag.
Jag & Nisse gick upp vid sju, såg på Julkalendern och tog cykeln till skolan. Jag stod alltså utanför biblioteket och väntade tio minuter på att de skulle öppna .. o_O

Trodde jag skulle somna säkert sjutton gånger under morgonen. Plus att Internet vägrade funka (även fast det stod Connected - Excellent). Pluggade till 12 då Nisse var klar och kom till bibblan, han tryckte på precis samma knapp jag tryckt på under hela morgonen för att få Internet att funka, tror ni att det funkade? Mmm..

Gick in lite fort på Facebook och kollade läget, såg att en snubbe jag träffat på Twitter var inne.
Vill ni sprida er talang eller företag eller liknande internationellt, använd Twitter !!
Där tar man kontakt med sådana inom samma ämne så att säga och knyter lätt kontakter.

Denna kille, Lew, är med i ett band som signats till ett nytt skivbolag i London och erbjöd sig att skicka min länk till the director. Detta var ca fem dagar sen, och idag märkte jag att denna director var online på Facebook.

Om ni har varit på jobbintervju eller kanske som jag, väntar på att någon skall lyssna på ert material, ge dem ett par dagar, men hör av er - visa att ni har vilja !! Nu hade denna snubbe inte kvar länken Lew skickat så jag fick skicka om den och vänta i tio kritiska minuter, och nu har jag ett möte i London i Januari.


Visa framfötterna, våga vara på, våga fråga igen !!


Efter Nisse kommit och hämtat mig, for vi hem, åt lunch och tittade på Sunes Jul :P (lyckats få Nisse att älska det igen också) så gick vi till stan och julhandlade och nu står Nisse och lagar knäck med vår nya temperatur som inte slutar pipa ...

Imorgon är det Lucia, då kommer det mycket klipp, många favoriter.

Väl mött

Kommentarer
Postat av: Bella

Sv; Aa! jAg älskar musik! :) aa, ska nog tänka mig göra det trotts allt! :)

2011-12-12 @ 21:26:08
URL: http://zolo.blogg.se/
Postat av: en blogg om 5 systrar

systrarna svarar: Hihi ja det är lite mysigt faktiskt! hahah.. ja! Det kan ju vara lite högljutt med många tjejer, haha! kram<3

2011-12-12 @ 21:48:39
URL: http://systrarnabackstrom.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Jag har aldrig haft tv1000 :)



Ska du se eller gå i något luciatåg imorgon?

2011-12-12 @ 22:53:27
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Emma

Jaha håller de på att döut det är ju inte bra :(

härlig blogg du har!

2011-12-13 @ 23:49:43
URL: http://princessemma.blogg.se/

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0