Snart ...

Längtar tills jag får dra !!! Har inte riktigt greppat att jag ska dra, själv och bara leva efter vad som händer.
Träffa folk, gå ut, se en ny stad, pröva lyckan, se vad som händer.

Behöver verkligen det nu känner jag ... Människorna här hemma älskar jag ju, de är toppen oftast men fan vad skönt det ska bli att slippa dem en vecka. Bara dra. Alla "kompisar" man har, skönt att glömma dem ett tag.

Jag kommer att åka dit och se vad som händer. Ingen som känner mig, ingen som dömer mig. Folk kan se mig utan min historia. Se vem jag är nu idag och inte den jag var för tre år sen. Jag har utvecklats så mycket och behöver känna det själv och visa det för mig själv nu.
Förra året handlade det bara om X Factor och det vart för mycket. Nu handlar det om att jag behöver komma bort, på äventyr, inte veta vad jag ska göra dan efter.

Det kan bli en skitresa, det kan bli hur bra som helst. Jag behöver bara komma bort. bort bort bort !!!!

Kommentarer
Postat av: Felicia

allt bra? :)

2011-04-01 @ 10:59:47
URL: http://musicinmyheaart.blogg.se/

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0