New Strangers på Ultimate Country Cruise

New Strangers

Från lördag till söndag åkte jag, syskonen och Nisse med pappa och hans band sen 39 (!!) år tillbaka, New Strangers, på Countrykryssning där de hade tre spelningar. Vi bänkade oss längst fram med kamerorna och hejade. They still got it ...!!!
Här kommer en länk till låten de dedikerade till oss systrar eftersom vi älskar den och relaterar den till vår barndom. Den heter, I cant help falling in love with you. Kolla in den. Ignorera oss som sjunger med ;P
Hade sjukt kul och somnade igår (söndag) vid tio, helt slutkörd. Här kommer lite pics ifrån resan, de flesta tagna av mina systrar, jag körde slut på min vid första giget ;P Ska försöka lägga upp lite klipp från spelningarna också.
Ta taahh !! x
Nisse posar i vårsolen
Fixade oss på rekordtid - 15 min
Tjötade lite med fruarna
Dadday
Slut på första dan, klockan är två, dags att sova ;P
The day after ............. Tax Free var iof soft. Köpte lite hudpodukter och en
fet Toblerone ;P Lite mousserande rosé ska man ju också ha. Hade
inte sett Melodifestivalen så myser ikväll med SVT Play.
Då kör vi igen :D
Bobby !!!
Dax att stiga av ... Kryssningen gick så jävla fort. Hann knappt gå på
innan man skulle av igen. Galet !!!
New Strangers, efter nära 40 år still going strong. Kolla in dem på Spotify !!!


Kommentarer

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0