Filmtips


Tänkte tipsa om två filmer som vi såg igår. Båda så sjukligt bra. Antar att de flesta sett Jason Bourne-filmerna.
Såg den tredje igår, Bourne Ultimatum. Sjukt bra !!!

Jag som vart och hämtat ett glas vin i köket frågar lillasyster Elvira
- Viran, vad händer?
Viran säger, fokuserad på filmen:
- Dom jagar Bourne!
- ............

Ha ha!!

Andra filmen ligger på min topp 10 lista i bästa filmer jag nånsin sett. Memento. SÅ galet bra !!! Se den, men inte en slö kväll då man bara vill slötitta på något utan i denna film måste man vara med varje sekund, annars tappar man bort sig. Believe me, jag har sett den 3 gånger nu och blir fortfarande lost ibland.

Här kommer min Topp Tio. Vad är din lista?

1. Sagan om Ringen Triologin

2. La Vita é Bella (Livet är underbart)

3. Oh Brother Where Art Thou

4. Princess Mononoke (Hayao Miyazaki)

5. Memento

6. Spirited Away (Hayao Miyazaki)

7. Titanic

8. Moulin Rouge

9. Brokeback Mountain

10. White Oleander

Nu ska vi göra oss iordning för en middag hos Mormor och Morfar. Dock kom en av oss hem sju imorse efter en natt ute. Jag har galen tärningsvärk och hällde i mig nästan en hel flaska vin igår. Viran har nu på förmiddagen sprungit premiärmilen ... Kul gäng =P

Laterz

Kommentarer
Postat av: Sarah Tjulander

Fin blogg! :)

2011-03-27 @ 15:05:08
URL: http://sarahtjulander.blogg.se/

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0