Dag 3

Inatt drömde jag nåt så sju in i helvetes sjuka drömmar. Först var jag en yrkesmördare som skulle döda Nordkoreas diktator. MAN I was good. Trodde aldrig jag skulle komma ifrån det levande. Men yes I did. Efter en hel historia av planerande och vägen till hans rum högg jag halsen av han när han sov. Sen klättrade jag ned för stuprännan och sprang snabbt som fan. Möttes upp nån snubbe som osökt fick mig att tänka på Elijah Wood och fick en grym kyss som belöning. Sen handlade resten av drömmen om flykt. Ha ha.
Andra drömmen gick jag i skolan, så som jag gör nu. Dock med människor jag aldrig sett förr. Och jag var så sjuuuukt mobbad !!! Jag skojar inte. Mitt i lärosalen kom det 30 pers och slog ned mig. Kul natt right.
Morgonen var inte bättre. Till frukost fick jag blanda 1 tsk Glaubersalt med 2 dl ljummet vatten. MUMS
Sen vart det örtte med nån form av Äppelmust med sked. Godare än saltvatten iaf =P
Ne, nu ska vi iväg och köpa Nisse en cykel. Nu när tuben inte går är det lika bra att dra nytta av det anser han. Jag är fortfarande i hatar-stadiet.
Peace

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

okej :)

2011-03-20 @ 13:26:55
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0