Cyanide & Happiness

Ska plugga hemma nu i två dagar. Två dagar till jag bara kan fokusera på fastan. Vet inte om det är bra eller dåligt.
Känner mig fortfarande hungrig. Imorgon eller i övermorgon säger dem ska det sluta kännas. Så på söndag har vi bestämt, efter den lilla upptrappningen, ska vår belöning bli VARMKORV !!!
Vi fick en sån jävla craving efter det igår när jag gnällde över min hunger.
- Faaan Nisse, jag skulle dö för en kokt med ketchup, rostad lök och räksallad !!!!
Då smalt Nisse och imorse sa han att han inte fått den tanken ur skallen sen jag sa det. Så efter upptrappningen i form av fikon, advocado, fil och grönsaker blir det Myrans Grill för en varmkorv.
Nä, nu tillbaka till Nordkoreas politiska system ... Jeez, that country needs to look outside the box.
Spenderat morgonen med att garva för mig själv åt att kolla på:

Cheers

xxxxxxxxxxxxxxx


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHA kul serie!

2011-03-22 @ 16:38:00
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Veronica Berggren

haha jag fattar inte det roliga :o

2011-03-29 @ 15:35:19
URL: http://veronicaberggren.blogg.se/

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0