Singing in the rain

Inte fått någon ny feed back på "Miss You" utkast fyra så antar att de har sitt resultat nu. Själv tyckte jag bara det blev sämre och sämre =P
Sitter nu med en låt vi kallar "Mandy's Love". Ska försöka få fram ett bra budskap. Ska nå ut till unga flickor som kanske inte har det lätt och påminna dem om att det alltid finns någon som bryr sig. Man behöver påminnas som sånt ibland tror jag. Nisse är och kollar på någon Manga-utställning i Skogås och själv sitter jag i studion med regnet fallande utanför fönstret - ska återgå nu. Försvinna in i dimman ett tag för att sen komma ut och deala med livet igen.
Hittade en underbar video med Robyn - en av mina största influenser. Njut.



Kommentarer
Postat av: MADDES

Hon är så himla duktig

2011-06-19 @ 18:30:57
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- hon är så grym!

2011-06-22 @ 08:06:14
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0