Ny Dag

YO !!!
Klockan är inte ens nio och jag jobbar redan på det jag blev klar med igår. Första utkastet av "It's been too long - I miss you" blev färdigt igår kväll och jag skickade det till bolaget - får ju inte svar förrän på natten eftersom de håller till i Delaware så klockan är väl ca tre på morgonen där nu.
Men fick tillbaka ganska schysst feed back, de vill ha mer softness i sången, Alt-stämmor som fyller ut rösten, samt långt höga softa "Mariah Carey"-notes. Oh..kay. Jag fattar vad de menar och kommer göra som de säger, men fan - skriva i ett mail "amen, sjung som Mariah Carey, det vet vi att du kan" - Pfftt, sure, I can do that..ish
Anyways - fick även massa samples på ett beat vid namn "Mandy's Love" av Ross - min samarbetspartner i London där han faktiskt skickar med tre versioner av hur han tycker det skulle kunna låta. I love that guy.
Så nu blir det utgång en timma, sen ett försök till mag - och rygg övningar, stretch, dusch, frukost - seeen studio!
Så börjar väl runt 11-12 - brukar vara nog att sitta i ca fem timmar.
Vad har ni alla för er en dag som denna? Har inte ens kollat om det är sol lr regn. Vad tycker ni om ni nya design förresten? :D x

Kommentarer
Postat av: Emilia!

sv: nammh gud tack dsm..

men hos mig kan du nog kanske inte hitta så mycke

inspration;)

2011-06-16 @ 20:34:06
URL: http://emiliacupcake.blogg.se/

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0