Errr ......

Har inte gått upp så här tidigt på länge. Brukar gå upp vid åtta. Nu gick jag upp vid sju, somna tre. Var ute med syster och ett par av hennes jobbarkompisar - behövde komma ut ur lägenheten lite. Satt i Rålis ett tag innan vi drog oss - klockan hann bli halv tre innan jag kom på att det är vardag så det går inga bussar eller tunnelbanor. Så snälla Sandra låter mig och Tillan sova över. Tillan - syrran, love you, men du är ett jävla helvete att sova med. Tar täcket, sparkar en i huvudet, sprattlar... så jag gick upp, svor och åkte hem. Så nu sitter jag i vår lagom städade konstnärslya. Här inne skapas det, I'll tell ya.
Skickade utkast numero två till Dynasty igår och fick svar - de är stolta över att jag 'pull the song off'. De trodde inte riktigt att jag hade det i mig, men tydligen hade jag väl det. Sjukt skönt. Nu är det bara ett par små ändringar, sen är första officiella Mandy Beem låten klar - till minne av Aaliyah. Vette fan hur bra rösten kommer att låta idag, ska kanske sova ett par timmar och dricka jävla massa te. Sen är jag kanske good to go. Får se hur det går.
Errr ...
Imorgon kommer en av mina bästa vänner hem från Jönköping över sommaren. Can't wait. Miss ya Josse !!!

Kommentarer
Postat av: Everlasting

Lycka till!

2011-06-17 @ 08:40:01
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/
Postat av: Emelie - PT och kostrådgivare

Sv: skämtar du, höll på att kräkas...

2011-06-18 @ 11:06:57
URL: http://bodybybeijer.blogg.se/
Postat av: FotnotsMaja

Tack så mycket! :)

Trevlig blogg du har!



Fortsatt trevlig dag!

Varma hälsningar

Maja

2011-06-18 @ 11:08:25
URL: http://fotnotsmaja.blogg.se/

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0