Don't seem to get it

Så sugit att jag inte får betalt för det jag gör. Eftersom jag ägnar hela mina dagar åt studion, vore det kanon om det var det som drog in pengar, men nej, jag har två sommarkurser som ska sköta inkomsten. Ska på jobbintervju idag, så kommer ha två jobb (deltid) och två sommarkurser (deltid).
Ni vet hur svårt det är att fatta något om man inte kan ta på det?
Typ... Ni ska kanske åka och plugga utomlands eller flytta utomlands eller liknande, men detta ligger långt in i framtiden och ni har inte riktigt förstått att det faktiskt ska hända. Då är det svårt att planera.
Som jag. Allt verkar så sjukt lovande just nu där borta i USA. Jag spelar in och får feed back och får skapa. Men såååå många gånger har jag blivit trampad på, så många gånger har jag kunnat smaka på chansen jag får och sen har den slitits ifrån mig. Det är den här branschen, jag vet och är jag med i leken får jag leken tåla. Men det är då svårare att ta detta på 100% allvar, när den enda kontakt jag har med bolaget är via mail, bra mailkontakt dock.
Får lite beats som jag ska ägna hela min sommar åt - med glädje. Men jag kan inte ta på detta och jag är rädd för att ge mitt allt eftersom det är så overkligt.
Fick ett mail imorse om att Rheamaine ska ha möten med sin familj idag och i veckan. Han lever mitt inne i gamla Motown-familjen. Så här svarade han när jag frågade vilka han ska träffa, vad jag ska ha klar tre låtar för:

I'm going to New York to have a sit down meeting with my Aunt Cissy Houston and Cousins Dionne and Whitney. Family voices matters the most! I'll play them your new music to see if they like the way I did your stuff. Talk about your look (which is great) and what i see in the future for you.Then on July 10th, my Uncle Smokey is coming to Ohio, so I can have a meeting with him. I'll do the same with him. Then I'll go back with my staff and have them listen to your track.

Okej... Så jag tar det som att Whitney Houston ska höra mig sjunga... hmmm.
AAAAAAAAAAAAHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: MADDES

Vad händer på midsommar?

2011-06-22 @ 15:47:20
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: SIEL

intressant! :D

2011-06-22 @ 16:13:28
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: amanda

söt blogg:)

2011-06-23 @ 11:53:51
URL: http://itsmenotyou.blogg.se/

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0