Firande på Underbara Bar

Hej,

Längesen jag uppade. Är sämre på detta än vad jag trodde. Har väntat på att jag ska köpa en kamera, så nu blir det nog lättare att finna inspiration ;P Så ligger här, börjar tolv, men vaknade av en fucking jävla borr (de ska bygga om hissen fram till den fjärde, så kommer inte få sova ut på 11 dagar). Det är sjukt hur man kan få så mycket hat i sig pga ett ljud. Men men, har proppat in iPoden och lyssnar på lite lugnande musik för att överrösta skiten. Ska skriva detta, sen tänkte jag nog fly till skolan. Sen flyttar jag nog till Lidingö ett tag.

Jag fyllde 23 den 18e och har firat det på många sätt. Familjemiddag söndagen innan, på själva dagen med ankmiddag och nu i lördags. Samma dag hade jag köpt min efterlängtade kamera, så nu jävlar kommer det bilder från i lördags :D

Dan efter...... ;P

Dåså. Annars då. Ny kurs börjar idag. Börjat gymma på riktigt. Har trackat två producenter om platsen som den dom söker till en storsatsning på ny artist. Mer om det snart. Nu har borrandet slutat lite *knock on wood* Kanske kan denna huvudvärk släppa så småningom.

 


Kommentarer

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0