Aj...

TJA!!
Då var det dags igen. Kan inte göra mycket annat än att ligga i sängen med lap topen i knät. Min kropp gör ont.. nåt så in i h*vete..!
Why? Skivstångspass..!! Curse tha damn thing !!! Dagen efter l'e pass, har jag och Nissen vår "dag". Och vi tänker att "JA, kolla in utställningen om livet i Antarktis på Naturhistoriska".. Byggnaden med FLEST trappor i världen.
Smart! Men det är vi. Rätt plats, rätt tillfälle, rätt attityd. neh.
Nisse febrig och jag stel som en pinne drar vi oss igenom "dagen" med kanonléenden, äkta faktiskt. Var en grym dag. Avslutade den på Dragon House och famlade oss jävligt lättade hem till ön där vi kollapsade på sängen och lyssnade igenom ett till avsnitt av Sagan om Ringen, ljudbok. *Nördigt* jag vet ;) STOLT nörd.
Skrivit upp mig på fem auditions och får höra om tid och plats snart. Två jag verkligen vill till. Men vill på alla, måste ju öva upp skillsen igen. Var ett tag sen. Bara man inte måste dansa...
Nä.. så jag ligger här med Keso, heeelt själv. Hemma hos päronen. Halvt förlamad. Saknar mina systrar. En i Afrika och en i Indien.. kom HEM nu era jävlar !! Känner mej så eenzamm.
Får pussa mer på katten. Bye!

Kommentarer

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0