Hej igen *flin*

OK... Man tror att veckan ska bli sjuuukt hektisk. Men efter fredagens jobbintervju och måndagens casting till en pluttroll i en reklamfilm ... nada. Diss... Så nu sitter jag bara med en hemtenta och fattar inte att jag har en dag extra på mig. Blir man då mer fokuserad? Nä
Dock har jag fått svar från Limerick University att jag blivit nominerad och måste svara snarast möjligt. Det är inte lite förvirrande. Vi flyttar på fredag och vår älskade lägenhet blir bara tommare och tommare...
Dock slutar aldrig hamrandet, alltid är det nåt som ska spikas fast i denna jävla byggnad. En byggställning för renovering av alla Ålgatans balkonger har satts upp utanför fönstret.
Såg en snubbe gå förbi fyra våningar upp. Tur för han att jag hade kläder på mig !! Kanske är skönt att flytta.
Sen blir jag signad med Music Star i Frankrike/London i Mars. Riktiga goingar som vill sprida min musik !!! Inte varje dag man får ett sånt erbjudande. Det är antingen "du ser för svensk ut vi måste styla om dig på riktigt", eller "oh, you can change in front of me, you'll have to do it a lot of times in the future" eller "Mandy, fan vad tråkigt namn, Stella får det bli". Och aldrig ens eget material. Men nu. Hoppas vid Gud att det går vägen.
Dock får jag avsluta min streaming på Ubetoo .. igen =P De börjar lacka på mig där borta nu. Ha ha!!
Jag ska bli bättre på att uppa !!
Jag har hört att folk diggar när man har bilder med i inläggen så ska skicka med en från en underbar kväll i lördags då vi firade lillsyrrans hemkomst från 5 månader i Indien. Detta speglar oss ganska bra.
x

Kommentarer

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0