Dilemma

Hej !!
Kan ni också ha det så att om man får för mycket i skallen att reda ut, gör den revolt och stänger av hela systemet?
Det hände mig.
Ska snart flytta till Svedmyra tillsammans med Nisse, i alla fall tills han drar och pluggar nånstans som inte är Stockholm. Har nytt jobb på gång som bokningsassistent för ett upplevelseföretag. Skitintressant och tror att det komemr bli kanon. Dock är det två dagar i veckan. Vilket jag bör hinna, men om..? Naahhh.
Plus att Ubetoo som jag är medlem hos, (ett musikbolag, kan man säga, som lägger ut artister de tycker om och producerar dem) ville lägga ut mig på Spotify & iTunes etc vilket är kanon. Men de gör det ju med 100 andra på samma gång, så man känner sig inte direkt speciell ..
Samtidigt har jag haft kontakt med Sweden Songs, även dem ett bolag, eller snarare ett förlag som lite A&R-aktigt letar upp artister och gör lite samma som Ubetoo.
Gissa om jag längtat efter att hamna på Spotify !! Men självklart kommer ju dessa två bolag samtidigt och ska hjälpa en. Dock slår de ut varandra och jag måste välja en. Vad tycker ni?
xx

Kommentarer

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0