Underbara ord !!

Idag har verkligen varit en aktiv dag, utan att jag ens har rört mig ur lägenheten !!
Chattat med Glenn Cal, underbar låtskrivare, fått svar från min jurist om kontraktet,
gästbloggat :D, skrivit en låt, pluggat, men framförallt har jag reagerat på alla härliga kommentarer
jag har fått, både här, på Ubetoo, Twitter etc. Om min musik då. Folk som faktiskt tar sig tid
att ge min musik en chans och sen dessutom skriva något uppmuntrande och omtänksamt.
Det är det som får mig att vilja fortsätta kämpa med det jag gör.
Puss på alla som hjälper mig framåt !!! MMMM
Ska nog hoppa i säng snart. Har seminarie imorgon som jag kunde vart mer förberedd till
men idag har varit extra svårt att fokusera ;D
Ses imorrn xxx

Kommentarer
Postat av: Elaine

sv : Oj då .. hihi <3 Vad glad man blir =D

men du har en sån himla talang :D

2011-04-21 @ 14:30:21
URL: http://elainez.blogg.se/
Postat av: ~Fatimaswary§

hehe :D



du är jätte fin!

2011-05-01 @ 22:49:37
URL: http://fatimaswary.blogg.se/

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0