Glad Påsk !!

Satt i solstolen i stort sett hela dagen igår så har fått jättefin färg :D For ner till ranchen där jag & pappa slog lite bollar. Snart blir det ytterligare lite lektioner, sen ska jag ta grönt kort!

Musik-update då: Har skickat runt kontraktet lite och läst igenom det typ 1000 gånger till och kommit fram till att det inte är det bästa avtalet ever, men vad kan man förvänta sig som rookie? Det enda jag måste veta är om jag kommer få ha tillgång till mitt namn när kontraktet gått ut och om jag kommer kunna få framföra låtarna live i alla fall. Fattar att de vill ha rätt till dem men jag måste kunna få äga dem som artist efter kontratet tar slut.

Så här under Påsk har jag inte kunnat få några svar från någon. Inte Star, inte juristen, inte AME. AME har jag börjat kolla tillbaka lite på. Ett rätt stort bolag i Tyskland/UK som vill starta ett tjejband och jag är med på deras short list. De har inte helt bestämt sig än, men jag antar att det blir i slutet av månaden kanske.
Har mailat iväg ett smör mail så de fattar att jag fortfarande är intresserad.

Kanske blir det ett val mellan dessa två bolag (dock är chansen liten). Mellan Star, som vill lansera mig och mina låtar eller ett mycket större bolag som vill lansera mig som en del i ett band .. Visserligen är det en mycket bättre väg in som i framtiden kan ge mig mer än Star. Who knows.

Vi sköt upp påskfirandet från igår till idag. Mormor & Morfar kommer över senare och då antar jag det blir ägg och sill och schnaps :D

Sola mycket idag !! Här kommer en bild från igår. xx


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Sv: Tack så jättemycket :D

Allt bra med dig? :)

2011-04-24 @ 12:32:04
URL: http://lifeashille.blogg.se/

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0