Conscious Collectioooohohooon =(

HOLEY SMOKES !!! Hur populär var inte denna serie :O Seriöst, tänkte glida in och shoppa online imorse vid åtta. Typ allt slutsålt. Folk har vetat att det har släppts kläder i vissa butiker innan idag .. ALLA ska ha dessa kläder. Och jag får inga =/ Ajja, ska dra ut imorgon och hoppas på att det är nån som lämnar tillbaka en klänning eller virkade shorts i storlek 36 ... Kan ju bara be till Gud. Inte för att han nånsin lyssnar, men kanske idag ..
Är fortfarande sjuk btw. Knarkar alvedon och tänker nu hoppa i säng och begrava mig i mina sorger och nysningar =P Bye

Kommentarer
Postat av: CJ

Såg att du kommenterade mitt inlägg om feather extensions. Vill bara tipsa om att jag har hittat en svensk sida där man kan köpa sådana billigt. Jag kommer att skriva om det snart, så håll utkik om du är sugen! :) Ha en skön kväll!

2011-04-14 @ 20:24:36
URL: http://cjs.blogg.se/
Postat av: Ayla

Jepp! Vi kommer att bli skitsnygga! Jag har alltid 36 på klänningar men i detta fall tyckte jag att tyget var för stelt och för tight, inte kul att ha något som sitter åt för mkt, dock kan den va lite lös i "ärmarna" eller vad man ska kalla det, men fixar man en nice bh under så tycker jag bara att det blir snyggare, mer "grekisk gudinna" :) hoppas den sitter bra när du får den! Kram

2011-04-15 @ 12:33:48
URL: http://aayla.blogg.se/

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0