Bra morgon !!

Allu !!
Ni vet att jag var i Belfast för ett par veckor sedan. Hade väldigt kul. Gick dessutom på konsert och kom in under förbandet. En snubbe som spelade gitarr och sjöng så man höll på börja gråta. Dock kom vi in under sista låten så fick uppdatera mig om honom på iTunes. Glenn Cal heter han. Kolla in honom. Finns nog på Facebook också. I alla fall, jag gillade honom så mycket så jag Twittrade honom och skrev typ
"I only hear 2 songs & Im inspired by u already :) Care to give me a go?" Wud be an honor http://bit.ly/eAPXnE Any albums out soon?x"
Postade det innan jag gick och lade mig igår typ. Och imorse när jag vaknade hade jag fått ett privat meddelande av honom. Trodde jag aldrig. "Had a good listen to your music tonight..really enjoyed it.. best of luck with everything Mandy.. i think Widow is a great tune.. take care"
Alltid lika roligt. Dessutom, är jag ett jättefan av en snubbe på Ubetoo som spelar Celic guitar. Han kallas The Celturian och är från USA. Värd att kolla in. Det bästa är att han är typ mitt största fan. Haha, vi skriver till varandra hela tiden och hyllar varandra !! Skrev att jag lyssnat på honom hela morgonen och Twittrat hans länk osv. Här är lite han har skrivit =)
"Mandy your songs fills fragrented flowers in the air, so talented and enjoyed listening to your wonderful crafted songs, Awesome and loved them all...TC xx" Alltid lika kul att få bra feed back !! Väntar fortfarande på svar ifrån Musikerförbundet. Nu är jag A-medlem och bunden i ett år. De har kontraktet, hör de inte av sig idag så kommer jag att ringa eller maila dem. Måste komma till nästa steg snart ;P Otåliga Mandy, yes. Nu ska jag sätta mig med ännu en dag av läsande om fildelning.

Kommentarer
Postat av: Alice

Tack så mycket=) värmer gott i mitt hjärta! Och din är inte så tokig den heller! Noter är underbart vackra :-) Kram.

2011-04-20 @ 10:31:12
URL: http://alicejonsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Fin blogg! :D



Svar: Tack så mycket :D Kram

2011-04-20 @ 11:02:45
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Åh tack hihi :D lycka till! KRAM

2011-04-20 @ 11:42:34
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0