Okej, here we go...

Mina damer och herrar. Jag trodde aldrig jag skulle skapa en blogg...
Seriöst, vem fan vill sitta och läsa om vilken färg jag har på naglarna eller
vilken ny matta jag köpt.. Sen började jag fundera. "Man behöver ju inte skriva om sån skit!"
Jag fick faktiskt denna idé av en vän
(snarare någon som skällde på mig för att jag spammade Daniel Breitholtz på Twitter. Jag svarade på mitt något PMS'iga vis något om att 'stick inte ditt tryne i blöt, tack' Något sånt. Sen fick jag reda på att hon har jobbat deltid på det svenska Sony BMG-kontoret. Way to go Mandel.. Du och din stora trut! Hon mailade ändå) och gav mig en handfull tips om hur jag ska röra mig framåt)
Så här är jag. Med min egna lilla blogg där jag alltså ska skriva lite om mitt super-intressanta liv och den lilla touch som gör allt faktiskt värt att läsa, min strävan uppåt. För den strävan, ladies and gentlemen kommer aldrig ta slut. Säkert många som känner igen sig. Nöjd är ett ord jag inte ofta använder. Hur bra det än går, kan det alltid gå bättre. 'Något ohälsosamt' skulle antagligen min terapeft (om jag hade nån) bekymrat säga och vicka på huvet.
Jag ska ge detta en chans! Jag ska försöka. Det kanske blir kul.

Kommentarer

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0