Det snöar lite..

Sitter i sängen och ska aaaalldeles strax påbörja min hemtenta.. Snaaart så.

Lite svårt att fokusera ibland. Speciellt när jag hör höga skrap utanför fönstret, Nån snubbe som febrilt försöker få bort all snö på hela gatan. Mmm lycka till, mate, faller ner snöflingor stora som tamponger, men kör hårt.
Hemtenta ja... ska försöka kämpa på för att få ett VG, då har jag 50/50 G & VG. Något svårt att fokusera bara.
En stor svaghet jag har. Dålig grej att ha sin studio i lägenheten. Inte för att jag har mycket på G där, mest covers, mest på kul.
Och min jävla katt mjauar och ska komma in här. Blir galen på han. Får väl släppa in han.. Nisse e inte hemma ju ;)
Här har vi dem, mina fina Cornish Rex


Kommentarer

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0