Beem?

Ni undrar säkert.. vad är Beem? Jag heter inte Beem i efternamn. Amanda Berglund, där. Originellt va.
Nä.. Jag vet inte hur jag kom på Beem. Mitt artistnamn är egentligen bara Mandy, men nån jävel hade redan snott det bloggnamnet. Det är oftast nån när man ska skriva upp sig på Twitter, Share Your Rythm osv som tagit det. Så måste alltså skriva till nåt mer. Jag började väl fundera på Mandy B(erglund)? Mandy Bee bzzzz nä..
Sen kom Beem bara upp, ordet finns inte i engelskan, närmaste kommer beam (= strålknippe, stråle, strålkägla(wtf?))
=D How awesome is that!

Så körde på det. Heter MandyBeem på Twitter. Ta och följ mig där om ni inte redan gör det.

Kommentarer

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0