24 hours

Dåså. Då har jag haft bloggen i ett dygn! Jag har redan dampat sådär sjutton gånger på att länkar inte ser ut som de ska att min header ser ut som en femåring gjort, att varje gång jag klickar i nåt så försvinner hela mitt inlägg!!! Det är typ tredje gången jag skriver detta nu!
Anyways..
Hur sjukt är det inte att min lillasyster Elvira skapar en blogg samma dag som jag, utan att vi ens snackat om det innan! Sjukt.
Lyckades lägga upp lite länkar i alla fall! Det är mina systrars bloggar, min Twitter och min MySpace. Ta och lyssna på min demo där. Se vad ni tycker! Har jag vad som krävs eller siktar jag mot stjärnorna som är omöjliga att nå?

Kommentarer

Lämna en tanke:

Vad heter du?:
Här ofta?

Din email (bara för mig):

Webadress så jag kan hälsa på:

Skriv något så blir Mandy glad !!:

Trackback
RSS 2.0